Dag 33: folk med runde ansikt kan ikke bruke runde solbriller/brilleglass.

on

IMG_20160609_112133

Runde briller på runde ansikt, fremhever rundhet. Men rund er også en form, og rund er en fin form!

Så – i går kjøpte jeg meg nye briller, egentlig kun for å se om jeg kunne bryte myten om at runde ansikt ikke kan ha runde briller.
Jeg vet ikke helt om jeg kledde det, for jeg føler meg litt som en veps, men jeg kan helt fint bruke det, som i at – det var ingen IQ-test i å ta de på meg. Ingen døde heller, ingen skrek, og jeg tror ikke noen ble fornærmet.

For å presse maksimalt ut av det hele, og for å komm ut av komfortsonen, tok jeg på meg en stripete kjole og hestehale.

Ingen døde av det heller. 

Fant noen gamle bilder, som viste at duckfacen var on point allerede som liten.

IMG_20160608_135419

Og – i morgen drar jeg til Aachen!

IMG_20160609_131152

Leave a Reply

