Dag 18: Dyreprint

IMG_20160525_103015Tjukke folk skal visstnok ikke gå med dyreprint. Lol!

Dyreprint er bra. Min svakhet er leopard. Jeg elsker leopardprint, og ti ville hester kunne ikke ha stoppet meg i å tre det på meg. Man kan aldri ha for mye av det!

Eller… Hvis man heter Coco Montrese kan man muligens ha litt for mye av det, men du skjønner poenget. For de som ikke kjenner Coco Montrese – sjekk ut RuPauls Dragrace. Sesong 2 til 6 ligger på Netflix, 1, 7 og 8 finner du i laber kvalitet på youtube.

Jeg mister forøvrig følgere på Instagram hver gang jeg legger ut et bilde av en dragqueen. 

I går var en litt kjip dag. Det har vært ekstremt mye fokus på kroppen min i det siste, og i går kjente jeg litt på den negative siden ved det. Helt selvforskyldt, selvsagt, men likevel. Jeg tror det har vært veldig lurt å motstå fristelsen i å lese kommentarfeltene rundt om. Jeg vet at det har vært en overvekt av positive reaksjoner på det jeg gjør, men når man er litt nede er det ikke mer enn én negativ kommentar som skal til, før alle de positive blir ubetydelige.

Det, pluss at jeg får en rekke meldinger fra menn som har en fetish for store damer, knakk selvtilliten ørlittegranne i går. Jeg liker ikke å degraderes til en gjenstand noen kan runke til, og jeg liker ikke å degraders til en holdning folk kaster dritt på. Det er så mye mer, og så mye mer sammensatt det jeg snakker om, at det å rive alt ned ved å si “du må tenke på helsa” eller “kan jeg få knulle valkene dine”, er respektløst og unødvendig.

Men – i dag er en god dag. I dag har jeg leopardprint på, og leopardprint gjør livet til en dans på roser. Woho!

Eneste problem er at skjørtelengden muligens er i overkant kort. Korte skjørt er vel og bra, men når kjønnsleppene dingler utenfor er det liksom ikke like sjarmerende.

Ellers er det snart Burlesque Idol, og jeg er kjempenervøs. Jeg skal helt alene til England, og kommer garantert til å rote meg bort, og når jeg omsider kommer frem, kommer jeg til å falle av scenen. Men kostymet er bra, da.

IMG_20160524_201554

Jeg vil også avslutte med å si at jeg elsker Paradise Hotel, men OMG – kunne de ikke bare kjippe Carl Axel (mannen som har sagt at jenter over 50 kg ikke bør vise seg på stranda) ut når de først hadde muligheten? Det ligger jo SÅ i kortene at han og Eilen kommer inn igjen, og blir et finalepar. Skulle ikke forundre meg om han vant, og Eilen ikke får ei eneste krone. Fysj!

Og jeg mener ikke å mobbe Carl Axel, altså, men jeg ler litt av hvordan har er redigert og har valgt å fremstille seg selv i media. Han er jo ikke akkurat mors beste barn, for å si det sånn.

gfisk

One Comment Add yours

  1. Julie A J says:

    Jeg syns du er tøff og fantastisk. Dessverre har det seg slik at om man gjør seg fremtredende i media og til en offentlig karakter, må man regne med mye positiv og negativ feedback. Håper du gir blanke F i det negative og bare ser alt det positive folk skriver. 🙂

    Like

Leave a Reply

