Dag 15: Onani FTW!

on

diverse-leketoeyI dagens mediebilde har vi en fremstilling av at seksualitet er for en bestemt type mennesker; de unge, tynne og vakre. Det er løgn – seksualitet er for alle!

Hvis du ser for deg en klassisk sexscene på film, er det i de aller fleste scener to mennesker som oppfyller de kravene vi har satt til utseende nå i dag, som peiser på. Dersom en av de faller utenfor, blir de som regel latterliggjort og det er sjelden det ender opp i god sex. Altså dummer karakterene “vi” kan kjenne oss igjen i seg ut på en eller annen måte når det kommer til sex, og de karakterene som oppfyller rammene for hva som er seksuelt attraktivt vinner igjen.

Jeg tror det er derfor vi reagerer ved å rynke på nesa når feks Lene Dunham fra “Girls” har sex, uten å be om unnskyldning, på TV. Hun viker fra det vi er vant til, og når hun viser kroppen sin er den dvask og blek, og stemer absolutt ikke overens med hva vi er vant til.

Jeg vil derfor slå et slag for selvelsk i dag – bokstavlig talt. 

Jeg har vært der at jeg ikke har villet onanere, fordi jeg har følt meg for stygg til å gjøre det. Jeg har ikke firtjent å ha det bra, rett og slett. Og når jeg først har gjort det, har jeg følt en vemmelse i hele kroppen, og skammet meg. Jeg har ikke fortjent å ha det godt, fordi jeg har vært tjukk.

Tull og tøys!

Onani er for alle, og det er både godt og sunt, i tillegg til at man blir godt kjent med sin egen kropp og hav man liker og ikke liker.

Det er ikke dermed sagt at du må ut å kjøpe det største du finner på markedet, hvis det ikke er din greie – du kan fint bruke henderne. Det viktigste er å huske at har du lyst, har du lov, og at det er lov å unne seg selv seksuell nytelse. 

Jeg mener jo at det ikke finnes noe en dragqueen ikke kan si bedre enn deg, så her får du “After DArk” med “När ni tar saken i egna händer”:

Leave a Reply

